Home » » 10 indicatii principale in retete de slabit

10 indicatii principale in retete de slabit

Written By Traff|c Marijuana on sâmbătă, 13 iunie 2009 | 13:13


1. Nu exista nici o smecherie in pierderea stratului de grasime. Atunci cand urmati diferite retete de slabit, este obligatoriu sa respectati cu strictete reteta urmata. Altfel spus, tineti sub control, sau chiar incercati sa limitati cantitatea de mincare si de bautura pe care o consumati. In cazul in care volumul energiei este mai scazut decit volumul caloriilor asimilate, veti castiga cateva kilograme in plus.
2. Incercati sa va mentineti sau chiar sa va mariti masa musculara, in special facand fitness si multa miscare. Muschii sunt mereu activi in ceea ce priveste metabolismul si au nevoie de calorii multe. Cu cit masa musculara e mai redicata, cu atit veti avea nevoie de un numar mai mare de calorii pentru a-i ingriji si a-i intretine. Puteti consuma cantitati destul de mari de alimente dar totusi nu o sa luati in greutate.
3. Sportul va va ajuta foarte mult in orice fel de retete de slabit pe care le veti urma. Intr-o sedinta se pot consuma chiar si pana la 500 de calorii.
4. In timpul unei retete de slabit va fi nevoie sa calculati tot timpul. Calculati-va numarul de calorii pe care trebuie sa il consumati intr-o zi pentru a avea energie destula in a va mentine greutatea corporale fara a face miscare. Nu ignorati acest aspect si micsorati in fiecare saptamana numarul de calorii.
5. Nu mai consumati nimic inainte de a va baga in pat. Pentru somn nu este nevoie de un numar prea mare de calorii. Acestea trebuie depozitate undeva. Asa ca, diferenta intre ultima masa servita si momentul in care va hotarati sa va puneti la somn trebuie sa fie de minim 2 ore.
6. Pe perioada unei retete de slabit este recomandat sa mancati putin si des. Aceste mesele dese va ajuta sa evitati infometarea si sa va mentineti energia la un nivel constant.
7. Avantajul unei retete de slabit il gasiti in achizitioanarea alimentelor care au un continut mare de fibre. Astfel de alimente sunt: salatele, legumele verzi, fructele, care au o cantitate redusa de calorii si care ajuta la curatarea intestinul.
8. Consumati produse cu un nivel scazut de grasimi. Din grasimi trebuie sa luati maxim 20% din totalul de calorii din cadrul unei mese, niciodata mai mult.
9. Supele sunt cele mai indicate in timpul unei retete de slabit. Cateva legume, niste paste fainoase si carnea de la un piept de pui pot fi ingredientele perfecte ale unei supe hranitoare, gustoase si in cacelasi timp cu putine calorii.
10. Adaugati condimente in mincare. Condimente precum piperul, ardeiul iute sau sosul picant ajuta la o mai buna ardere a grasimilor.
Share this article :

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Retete usoare & retete ilustrate - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Premium Blogger Template