Home » » Fursecuri de post

Fursecuri de post

Written By Marijuana on duminică, 27 martie 2011 | 09:12




Cu cereale, miere si alune. Fara lapte, unt sau oua. Bun pentru post, vegetarieni si cei cu alergii la produsele enumerate.

Reteta este de la Leonor care m-a incantat si cu biscuitii spritati. Am adaugat doar arome in plus si am redus cantitatea de ulei fiindca am pus faina alba, nu de secara.

Ingrediente

100 gr fulgi de ovaz
90 gr migdale (sau orice alune; eu am folosit caju)
80 gr zahar brun
50 gr faina de secara
40 ml ulei de masline extravirgin
40 gr miere
2 linguri suc de lamaie
50 ml suc de portocale
1 priza nucsoara macinata
1 priza scortisoara

Bucati: 25

Preparare

  1. Macinati fulgii de ovaz in masina de cafea pana devin ca o faina. Macinati si alunele dar putin mai mare, cat sa se mai vada bucatele.
  2. Amestecati toate ingredinetel uscate: ovazul, alunele, faina si zaharul.
    * eu am folosit faina alba, de aceea am redus cantitatea de ulei, am pus doar 20 ml
  3. Adaugati restul ingredientelor si amestecati pana se omogenizeaza. Aluatul va fi putin lipicios.
  4. Formati bile micute din aluat si asezati-le pe tava cu hartie de copt. Daca se lipesc putin de mana umeziti-va mainile tot la 3-4 bile. Aplatizati bilele cu fundul unui pahar. Umeziti-l si pe acesta daca se lipeste.
  5. Coaceti fursecurile la 180C pentru 14 minute. Fursecurile vor fi moi acum, dar dupa ce se racesc complet vor fi numai bune.
    * in reteta originala temp. era de 200C dar la acea temp dupa 10 minute mie mi s-au ars un pic si cand s-au racit erau putin cam tari; asa ca la tura doi am redus temp. la 180C si au iesit ok
Share this article :

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Retete usoare & retete ilustrate - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Premium Blogger Template